آویناآوینا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

آوینا ، دردونه مامان و بابا

نوروز 94

1394/1/30 22:05
نویسنده : بابایی
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

قبل از هر چیز سال نو مبارک

بالاخره سال 94 هم رسید و شما دومین بهار را تجربه کردی.بهار که نشانه شادابی و زندگی هست.

امسال هم مسافرت به شمال رفتیم هوا هم خوب بود ولی کمی بهاری بود. و گاهی باران رحمت خدا می آمد.

شما هم که دیگه بزرگ شدی کلی بازی کردی و بهت خوش گذشت.

امسال به لیلا کوه و قلعه رودخان رفتیم که هر دوشون خیلی قشنگ بودن.

بعدش هم برگشتیم خانه. دوست داشتیم بیشتر مسافرت باشیم ولی بالاخره هر مسافرتی تمام میشه.

در تهران هم چندتا دید و بازدید که کردیم عید تموم شد و دیگه وقت رفتن شما به مهد کودک بود.

این هم عکسهای شما در شمال

آوینا لب دریا

تاب تاب عباسی

آوینا در حال تاب بازی

لیلا کوه

لیلا کوه

آوینا در لیلا کوه که خیلی هم خوشحال هست

هوا آنقدر خوب بود که به هیجان آمدیم. مه پشت سر آوینا نشان میده که هوا چقدر دلچسب بوده.

پسندها (3)

نظرات (3)

ĸoѕαr
4 اردیبهشت 94 9:44
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
نیکتا
4 اردیبهشت 94 11:57
_________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*........... سلام خاله جون . خوشحال میشم به من سر بزنید. راستی اگر با تبادل لینک موافقید بگید تا لینکتون کنم و شما هم منو لینک کنید
مامان لیلا
4 اردیبهشت 94 12:28
نمی دانم خوشبختی برای تو در چه معنا می شود فقط می دانم خوشبختی وسیعتر از آنست که در ذهنت بگنجد و زیباترین لحظه ایست که می توانی در زندگی درک کنی و من برای تو خوشبختی ات را آرزومندم . . . عسلم بهترینها رو برات آرزو میکنم